Dag 18, weer of geen weer…

26 juni 2022 - Carmarthen, Verenigd Koninkrijk

Ellen heeft vannacht minder goed geslapen vanwege de wind. (Heb er zelf weinig van meegekregen). Het was dan ook windkracht 7 gecombineerd met heftige slagregens die je soms het gevoel geven dat de tent gezandstraald wordt. Die weert zich echter kranig; we liggen altijd warm en droog. Ellen kon vanochtend haar slaap een beetje inhalen.

De camping is inmiddels leeg op ons tentje na. Het waren blijkbaar allemaal weekend kampeerders. Het weer is vandaag een echte spelbreker, al liep de windkracht vandaag langzaam terug tot 4. De voortdurende korte, hevige buitjes maakt zo’n pauze-dag best gecompliceerd. Toch is het ons gelukt om nog een wandelingetje te maken richting de River Towy.

We hebben veel gelezen, Ellen heeft zelfs getekend. Echt internetten gaat hier niet want daarvoor is de netwerk-snelheid veel te traag  (3G) en onstabiel. Wel veel tijd voor contemplatie: hebben we er wel goed aan gedaan om richting Ierland te gaan? Hoe is het weer in ander delen van Europa? Nou ja, alles valt of staat met de status van Ellen’s fiets op dinsdag. Als we weer kunnen dan gaan we zeker door. Ondanks het (voorspelde) slechte weer komende week.

1. Irene Appelo:
    26 juni 2022
    Hou jullie haaks en houd de moed erin! En als het weer helemaal niet meewerkt, kun je wellicht nog een ander besluit nemen. Liefs!
  2. Marion:
    27 juni 2022
    Jullie waren al heel moedig met de vorige reis en dat zijn jullie weer! Welke beslissingen jullie ook nemen tijdens deze reis😘