Dag 19, in afwachting van..

27 juni 2022 - Carmarthen, Verenigd Koninkrijk

Voor de verandering eens geen regen vandaag, op wat miezertjes na in de avonduren. We hebben van de gelegenheid gebruikt gemaakt om te wassen, want vandaag kon er aan de waslijn gedroogd worden. Voor de rest was alles in het teken van morgen .. wat als:

- het pakket (met daarin de motor) niet wordt afgeleverd? Gelukkig hoeven we daar niet meer over na te denken want even na 4 uur kregen we van FedEx het bericht dat het pakket is afgeleverd. Poeh, die kunnen we afvinken.

- morgen blijkt dat de fiets het nog steeds niet doet ondanks de nieuwe motor? We hebben alle denkbare scenarios afgelopen, maar we kunnen de uitkomst niet beïnvloeden dus we wachten eerst af wat de fietsenmaker meneer Hobbs voor ons kan doen.

- de motor het doet en we morgen kunnen gaan fietsen? Op dit succes kunnen we ons voorbereiden :). Maar morgen gaat het ook weer regenen, dus ben ik nog even op pad gegaan om overschoenen te kopen die de schoenen moeten beschermen tegen extreme regen. Ook een extra laag Nik-wax over onze jassen om het water zo veel mogelijk buiten te houden. Zo gaan we in ieder geval voorbereid op pad, ALS we op pad gaan …